piątek, 12 grudnia 2014

Początek !!!

Witam.
Nazywam się Łukasz Jakóbczyk, od zawsze chciałem zacząć blogować niestety nie miałem na to zbyt dużo czasu. Mój blog będzie o różnej tematyce takie "wolne myśli" trochę o nowych technologiach, poezji a także o mojej pasji jaką są gry fabularne.
Mam już 30 lat więc trochę doświadczenia życiowego posiadam, oczywiście nie ma co tego porównywać do starszego pokolenia, ale też nie można powiedzieć że jestem smarkaczem.
Drogi czytelniku jeśli jesteś już na tej stronie, mogę ci dać gwarancję że tego nie pożałujesz, na pewno wyniesiesz z moich tekstów coś dla siebie.
 Moim zadaniem jest niejako zainteresować cię moimi pasjami tak żebyś także złapał "bakcyla" do działania w tych kręgach wiedzy jaką mam Tobie do przekazania.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz